Hogyan lehet végleg leszokni a dohányzásról - ezúttal másképp

Próbált már leszokni? Ezúttal másképp lesz.

Tudjuk, hogy a leszokásról szóló döntés meghozatala nehéz. Valószínűleg ez egy emberpróbáló feladat, ugyanakkor az egyik legjobb dolog, amit tehet. Mi itt vagyunk, hogy támogatást nyújtsunk Önnek az út minden egyes szakaszában.

Összegyűjtöttük az összes olyan eszközt és forrást, amire szüksége lehet ahhoz, hogy végleg leszokjon

A tények magukért beszélnek

Hisszük, hogy a következő tények egyenesen elképesztőek.

A nikotinpotló terápia alkalmazásával, mint például a NICORETTE®, a dohányzásról való leszokás esélye jelentősen nagyobb[3], mint amikor kizárólag az akaraterőre hagyatkozik.

A kutatások azt mutatják, hogy a kombinált terápiával - nagyobb eséllyel tud leszokni a cigarettafüggőségről, mint amikor kizárólag az akaraterőre hagyatkozik[4].

Ráadásul - ha az első héten nem nyúl a cigarettához, átlagosan 9-szer nagyobb valószínűséggel hagyja abba a dohányzást[2]. Segítünk átvészelni ezt a kritikus első hetet.

[2]A placebo-kontrollált, kettős-vak Collaborative European Anti-Smoking Evaluation (CEASE) elnevezésű klinikai vizsgálat eredményei alapján. P. Tonnesen, P. Paoletti, G. Gustavsson, M.A. Rusell, R. Saracci, A. Gulsvik, B. Rijcken, U. Sawe. Higher Dosage nicotine patches increase one-year smoking cessation rates: results from the European CEASE trial; Eur Respir J 1999: 13 :238-246 pp.
[3]Stead LF, et al. Nicotine replacement therapy for smoking cessation. Cochrane Database of Systematic Reviews 2008, Issue 1. Art. No.: CD000146. DOI: 10.1002/14651858.CD000146.pub3. [4]Kornitzer et al. Combined use of nicotine patch and gum in smoking cessation: a placebo-controlled clinical trial. Preventive Medicine 24, 41 – 47 (1995).

Soha nem késő

A dohányzásról elhagyását követő első órán belül megjelennek az egészségügyi előnyök. A következő napokban és hetekben az egészségi állapota várhatóan javulni fog. A dohányzásról való leszokással növelheti tüdőkapacitását, csökkentheti a szívroham vagy a stroke kockázatát[2]. Ez azt jelenti, hogy soha nem késő leszokni a dohányzásról.

[2]Forrás: WHO; https://www.who.int/news-room/q-a-detail/health-benefits-of-smoking-cessation

A rossz szokásokat meg lehet törni

Tudjuk, hogy nem egyszerű felhagyni egy rossz szokással, de azt is tudjuk, hogy könnyebb lesz, ha megváltoztatjuk a hozzáállásunkat. Tippjeink egy egyszerű módszert vázolnak fel arra, hogyan lehet új szokásokat kialakítani a dohányzásról való végleges leszokáshoz. A legfontosabb dolog, hogy írja le a céljait és jutalmazza magát, miközben a függőség nélküli élet felé halad.

Mi történik ha rágyújt egy cigarettára?

Visszaesések előfordulnak, úgyhogy ne legyen túl szigorú önmagához. A legfontosabb, hogy tudja, hogyan kezelje a visszaesést, és ne hagyja, hogy az megtörje elhatározását.

Ne feledje, hogy valami elképesztő dolgot visz véghez!

A dohányzásról való leszokással csodálatos dolgot tesz - önmagáért és azokért az emberekért, akik az élete részei. Ha egyszer sikerül leszoknia, rengeteg egyéb dologra is képes lesz.

Fokozatos leszokás a dohányzásról

Szeretne fokozatosan leszokni a dohányzásról?

Bizonyos NICORETTE® termékekkel csökkentheti a napi cigaretta adagját, miközben kontrollálja a nikotin utáni sóvárgást és a dohányzás iránti vágyat.
Nincs többé dohányzás - készüljön fel

Készen áll a teljes leszokásra?

Meggyőződésünk, hogy a dohányzásról való leszokás a legnagyszerűbb dolgok egyike, amit magunkért tehetünk, de tudjuk, hogy ezzel együtt az egyik legnehezebb is! A NICORETTE® segít Önnek átvészelni a kritikus első hetet, hogy végleg le tudja tenni a cigarettát. Ha kitart az első héten dohányzás nélkül, 9-szer nagyobb eséllyel tud leszokni[2].

[2]A placebo-kontrollált, kettős-vak Collaborative European Anti-Smoking Evaluation (CEASE) elnevezésű klinikai vizsgálat eredményei alapján. P. Tonnesen, P. Paoletti, G. Gustavsson, M.A. Rusell, R. Saracci, A. Gulsvik, B. Rijcken, U. Sawe. Higher Dosage nicotine patches increase one-year smoking cessation rates: results from the European CEASE trial; Eur Respir J 1999: 13 :238-246 pp.